Julstämning

Verkar som inlägget försvann som jag skrev igår? Lite typiskt när man skrev rätt långt inlägg :)
Men jag satte iaf upp den sista utomhusbelysningen igår. Brukar ha en ljusslinga till men där fungerade typ bara 5 lampor. Men vårt hus lyser verkligen upp, är så fint! Vill inte det ska se dystert ut utan det ska se välkomnade och mysigt ut :)
 
På måndag kanske föräldrargruppen kommer hem till mig, är inte klart än men har erbjudit mig iaf. Är smidigare att vara hemma hos nån då det blir mkt större än när vi är i lokalen där det i stort sett bara finns en soffa och ett litet kök.  Isåfall tänkte jag baka lussemuffins. Jag vill ju inte äta för mycket fika egentligen så jag får se om psyket klara av att baka. I vanliga fall äter jag säkert 5 muffins när de är klara och sen blir det en där och en där.. För bara för att det är juletider betyder det inte att man måste frossa i julgodis och julmat och gå upp några kilon under julhelgen. Om gymet är öppet kommer jag träna som vanligt och äta bra :) Förutom på julafton för då kommer jag äta lite julgodis och risalamalta o annat mumsigt :)
 
Väldigt svårt att få bra bilder när det är mörkt ute. Alla lysen flyter ut. Men det är mycket fianre IRL :)
Nu saknas bara snön, men o andra sidan är det jäkligt skönt att slippa den så man slipper all blask
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0