Koffein

Igår tog jag inte nån koffein innan träningen. Tänkte testa utan då jag haft svårt att somna när jag tar det försent. Men jag tror jag måste ha pwo/koffein innan träning för att tycka det är kul. Kändes inte alls kul att träna igår och va inte alls på hugget som jag brukar. Visst jag va väldigt trött (satt o gäspade hela tiden), men tror inte det va nåt sammanträffande. Så kommer iaf fortsätta med mina ripped eller celsius. För de gör verkligen så stor skillnad när jag är på gymet. Då vill jag inte hem, vill träna hur länge somhelst. Men igår orkade jag knappt köra alla övningar jag skulle. Men jag körde tungt och det blev ändå ett bra pass. Idag är det vilodag och nu har Danny semester. Såå skönt att få lite mer avlastning här hemma och med Vincent. Kunna träna på morgonen, dra iväg o göra saker. För om jag ska göra nåt så får jag oftast dra in på träningen och den kommer ju först i min priolista när de gäller min egentid  :P

Blev rygg och axlar igår. Axlarna börjar synas mer och mer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0