Leopard tights

Gina Tricot har fått in dessa snygga leopard tightsen! Verkar va samma färg och mönster som mina nikeskor :)
Kostar bara 249 kr och är gratis frakt på Gina om man anger koden FREE2013 fram till den 20 december.
Jag köpte ju nyligen ett par tights på gina och känner ju att dessa är snyggare om de nu sitter bra.
Men Danny köper dom till mig i julklapp så la en beställning igår :) Får hoppas de passar! Om jag inte älskar dom tänker jag returnera denna gången så jag inte har massa träningskläder som inte används.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mrs V

Ser snygga ut. Jag sitter och funderar på om jag ska beställa dem men jag är rädd de bara ska va förstora och ge platt rumpa, som jag tycker nästan alla träningstights gör :(
Men snygga annars... mrrr

Svar: Jag tror jag kommer få hem dom ikväll eller imån så jag kan ju ge mitt omdöme då :) hatar med när de plattar till rumpan eller sitter löst nånstans.
Annars kan jag rekommendera wrup tightsen från fitnesslifestyle.se. Kommer även köpa de byxorna då de verkligen lyfter rumpan :)
Malin

2013-12-19 @ 13:59:32
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0