Lite nytt

Fick hem tandborstarna i veckan. Va så längesen jag använde eltandborste men det känns verkligen som den tar tusen gånger mer och emellan tänderna än en vanlig tandborste. Det är UK laddare på dessa från amazon så man måste ha en sån eu plug. Men det hade jag hemma sen jag köpte min uv lampa.
 
Köpte även en bodybutter från bodyshop i lukten kokos. Tycker kokos är en somrig lukt men jag gillar den på vintern med :) Får lite tillbakablickar från Cypern när jag använder den. 
 
Min dagkräm köper jag från apotea.se och är Estelle & thild. Det är en ekologisk hudkräm och innehåller ingen parfym men luktar väldigt gott :)

 
 
 
 
Västen från Cubus. Tycker den är snygg till ett par tajta jeans och skinnjacka
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0