Lördag

Idag kunde jag träna på förmiddagen efter frukosten. Fast kände mig väldigt yr och blev superhungrig sen så det är bättre jag tränar efter lunch så jag hinner ladda på med mer energi än gröt. 
Fokuserade mest på rumpan och baksida lår och de känns som spagetti nu. Testade en ny övning som tog bra. I vanliga fall kör jag höftlyft med ett ben i marken i 90 grader och det andra rakt ut som man sen lyfter med höften. Men idag satte jag ena benet på en stepbräda och då blev det lite tyngre :) Blev även biceps och liite cardio. Bara 20 min crosstrainer för va så trött i slutet. 

Känner att kulan under naveln försvinner mer och mer. Så det finns hopp :) 
Sen har magrutorna börjat synas när jag är avslappnad som på bilden nedan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0