LYX-kväll

Vilken lyxkväll jag har idag! Vincent somnade nyss, åt gröt vid 20.00 och sen gav jag han hela 180ml ersättning. Så får hoppas han sover hela natten igen :) Inatt sov han från 21.30 till 06.00, då åt han och somnade sen om direkt och vaknade vid 9 när jag vaknade :) 
 
Nu har jag ju massa egentid där jag inte behöver stressa som jag gör i stort sett hela dagarna, eller inte stressa kanske men jag har fullt upp hela tiden. Nu har jag gjort alla kvällsrutiner som att fixa mat till Danny, lagt in matlådorna, städat i ordning från dagen, duschat och gjort i ordning Vincents flaskor. Så nu tänkte jag beställa hem några eltandborstar, boka bio till lördag och kanske fylla i fler recept i min receptbok :)
 
 
Min snutt!
 


Kommentarer
malin

Vilken underbar bild! :-)

2013-12-10 @ 22:24:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0