Månadsbild

Denna gången jämförde jag med en annan bild som togs 16 september. Tycker att skillnaderna skiljer sig lite från bild till bild. På vissa ser det ut som jag är supermkt smalare om man jämför med några månader tillbaka och på andra är det mindre skillnad. Men skillnad är det iaf :) Så till sommaren lär jag väl ha kommit långt! Det jag önskar mest är att putmagen är helt borta och en större rumpa hade inte suttit fel ^^ Får se om jag når det målet, har ju rätt lång tid på mig! 
 
 
Nästan 3 månader emellan bilderna. Naveln hamnar ju lite högre upp när magen blir fastare och det är inte längre degigt över höfterna :) Låren är även smalare. Det blir ju lite som ett maglyft när man går ner i vikt och skaffar muskler hehe. Sen vet jag inte om det beror på vinklar eller ljus men på bilderna ser det ut som även ansiktet blivit lite smalare? 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0