Mätdag

Jag mätte mig igår istället. Men denna gången har jag inte minskat nånting, förutom magen som verkar ha minskat 0.5-1cm. Tror det beror på att jag unnat mig rätt mkt onyttigheter, inte kört så mkt cardio och för att jag inte har mycket att gå ner. Måste nog köra väldigt strikt om jag ska fortsätta minska i mått. Är väl egentligen mest midjan jag vill minska i, resten känns okey. Sen vill man ju bli fastare också och få mer muskler. Men just måttmässigt strävar jag inte efter att minska utan det är fastheten jag strävar efter. 
 
Många cm som är borta sen augusti!
Men egentligen gillar jag inte sånahär bilder för det är ju runtom man förlorat mått och inte bara där fram så det ser ju mer ut när man håller såhär :)
 
Mätte båda låren igår och det ena va 49cm och det andra 50cm, hoppas det ena kommer ikapp hehe
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0