Min julafton del 2

Igår va det full rulle också. Även idag har jag lite att fixa. Va hos Dannys mamma igårkväll och åt och firade lite jul. Vincent har fått flänga runt rätt mycket den senaste tiden. Samtidigt är det bra han vänjer sig vid våra familjer och att åka runt så man inte bara är hemma.
Han har ändå skött sig väldigt bra, gnäller inte alls mycket och trivs hos våra familjer :) Blev ingen gröt eller mat igår så idag ska han få gröt och pure från frysen :) Det är ju mycket smidigare att ge flaska så när man är på resande fot eller har mycket att göra är det ju mkt smidigare. Men det är heller ingen brådska att börja ersätta målen med mat då han följer sin kurva jättebra och han är ju inte 6 månader än :P Men imån fyller min lille guldklimp hela 6 månader <3
 
 
Här kommer lite mer julbilder
 

Sönderpussad
 
Godkänner alla paket
 
( - Jag har inte rört något paket, jag lovar!)
 
 
Haha amningsinlägget jag har för att täcka bröstvårtorna tittade fram
 
Min brorsdotter. Hon fick ett spel som typ är som biljard men det är ringar man ska skjuta ner i hål med en gul ring typ. Kommer inte ihåg vad det heter men spelade alltid det när jag va liten *nostalgi* Man samlar alla ringar i mitten och skjuter med en pinne tror jag
 
Vincent fick sova lite i vagnen
 
Lite välkomnschampagne. Drack typ 2 klunkar. Tycker inte det är så gott med champagne, vin eller öl


Kommentarer
Malle

Har för mej att spelet heter Coron ;-)

Svar: Just det! det stämmer :)
Malin

2013-12-26 @ 10:38:42
Malin

Kan Vincent sitta än?

Svar: Han kan sitta typ i soffan och så, men inte helt utan stöd. Kommer bli mkt lättare när han kan sitta själv så han får träna mkt så han klarar det :)
Malin

2013-12-26 @ 11:47:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0