Möblering

Jag har möblerat om vardagsrummet lite. Känner jag va så trött på det och jag hatar vår soffa och tvbänk som är så otympligt så försökte fixa till det lite iaf :) Kanske inte blev så mkt snyggare men när man ser det varje dag kan man behöva lite förändring. Det blev iaf mkt öppnare när jag drog in soffan mer mot väggen och satte sofflampan höger om soffan istället. Sen fick man mer plats när jag satte tvbänken mot väggen och inte snett.
 
Men på mellandagarna hoppas jag att vi kan fynda en bra tv, köpa ett väggstativ så man kan vinkla tvn och sen har IKEA ett billigt o och bra hörnbord som bara va typ 90cm brett. Det skulle verkigen göra skillnad bara det! :)
 
Det jag gillar mest med vårt hus är att det är så öppet, det va det första mammorna sa igår att det känns väldigt öppet och stort när man kom in.  Sen är det väldigt kompakt då huset inte är så långt utan 2 småvåningar istället med källare. Annars gillar jag envåningshus mkt, känns som man har mer boyta då på nåt sätt :P
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0