Mot stan

Min närmsta kompis har fyllt år så vi ska ut på restaurang. Vet redan vad jag ska äta. Det blir grönsaksburgare med grillad ciabatta, halloumi och färskfriterad potatis och nån sås. Såå jäkla gott!! 
Eftersom jag inte ska jobba, inte träffa familjen eller till gymet får boobisarna för en gångs skull se ljuset lite haha. Har sällan urringning då det lätt kan se för vulgärt ut. Min kompis får helt enkelt stå ut. 
 
 
Suddig bild men i vissa ljus börjar man se konturern på armarna. Upplever de även smalare framifrån :)
 





Kommentarer
Sara

Ank-handen :)))))))

Svar: hahaha minns du det från min förra blogg? Jag gör alltid ankhänder när jag blir fotad haha!
Hmm ser att den även kommit upp på min header ^^
Malin

2013-12-17 @ 23:09:00
anna

Hej, vart har du köpt ditt fina linne:)? kram

Svar: Köpte det på bikbok. Men de va nåt år sedan tyvärr. Kram
Malin

2013-12-18 @ 00:02:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0