Music

Här kommer lite låtar jag ofta pumpar på gymet! Älskar den första, suave! Precis min musiksmak! Sen gillar jag låtar där det är både engelska och spanska. Detta är några av mina favoriter just nu iaf. En blanding av R&B, rock, techno
 
 
 Älskar denna låten acoustic med Jessie J. Vet inte om jag är den enda som kan träna till lugna låtar, iaf i början av låten
 
Brukar inte lyssna på rock men dessa två gillar jag mycket. Speciellt i början på dom!
 
 
 
 
Alltid älskat denna låten och ingen jag nånsin tröttnar på!
 
 
Också väldigt bra! Känns också väldigt somrig
 
Techno funkar med!
 
 
Rätt ny låt på listan, men som jag börjat spela sönder nu :)
 
 
 
Detta får bli sista för nu :) Gaga är alltid grym, sen älskar jag R.Kellys röst!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0