Nederdelar

Här kommer lite bilder från träningstightsen och shortsen jag beställde från Gina Tricot. Men jag tror jag ångrar båda köpen nu i efterhand. Shortsen är alldeles förstora i midjan och i benen, och är för korta, sen tightsen är ju snygga men samtidigt inga jag måste ha, de plattar även till rumpan lite som ni vet jag hatar :P Så egentligen borde jag returnerat kläderna. Iaf shortsen, men de kostade bara 150kr så inte hela världen. Får försöka tumla dom som allt annat som är förstort :)
 
 
 
 
 
Dessa sitter hyffsat bra fortfarande, de är ändå storlek 38 och egentligen är jag en storlek 34 nu. Men om man tumlar dom några gånger så funkar det :) 
Tycker inte det är snyggt när det skrynklar sig under skinkorna så jag är noga att alltid dra upp mina tights ordentligt. Dessa kan skrynkla sig lite då det är sånt material. Såg en annan på gymet som hade dessa byxor men hon måste verkligen haft många storlek för stora för det hängde tyg under skinkorna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0