New in

Fick ju ett par tights av Danny i tidig julklapp från Gina. De är okey men inga tights jag älskar. Känns som jag shoppar och shoppar för att hitta de perfekta träningsplaggen hehe. Men inga plagg håller riktigt mina mått. Dessa va inte så speciella så jag är tvungen att ha dom. Leopardmönstret syns knappt nåt, bara i vissa ljus. Så de är mer helsvarta än mönstrade. Sen lyfter de inte rumpan nåt. De plattar nog inte till rumpan heller men vissa tajts lyfter underifrån och det gör inte dessa.
 
Västen är jag mer nöjd med. Är typ ull inuti och väldigt mysig och snygg att ha till vardags. Går även att ha och träna i men man kan bli rätt varm i den.
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Köp fråk röhnisch, finns inga bättre!

Svar: Har inte hittat nåt snyggt från det märket dock. De flesta toppar är slappa vid magen. Men tights kanske finns snygga :)
Malin

2013-12-23 @ 21:39:14
Anja

Hej!
Om du inte vill ha tightsen, och de är i storlek s elle xs kan jag köpa de från dig :)

Anja

Svar: De är xs. Men jag gillar de mer nu :)
Malin

2014-04-04 @ 08:37:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0