Ny garderob

Det som är både kul och lite tråkigt på samma gång när man går ner i vikt är att man behöver köpa nya kläder. Alla mina byxor sitter väl sådär, lite slappt. Har tvättat och tumlat de flesta byxor men de töjjer ju ut sig så fort igen. Sen när man testar byxor i butiken sitter de oftast perfekt, men efter en användning är de sladdriga. Som dessa byxor nedan, de satt tajt överallt när jag testade dom, men sen blev de jättestora efter en användning. Nu är de precis nytvättade men märkte de började kännas förstora sen ändå.
 
Igår köpte jag en oversizeväst i grått på Cubus, har letat efter en sån superlänge! Och var hittade jag den? Jo på barnavdelningen i storlek 158/164 och den är ändå oversize på mig :) Tycker oftast barnavdelningen har snyggare kläder än vuxenavdelningen? Såg en supersnygg blå liknande väst på killavdelningen men den gick ju bara upp i storlek 128..och de kan nog bli lite tajt haha!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0