Nyx cream blush

Har beställt lite nytt smink. Har länge tänkt testa nyx cream blush. Kostar ca 50kr på amazon (125kr på nelly), så fick hem den i färgen tickled. Den håller mycket bättre än vanlig rouge. Den sitter kvar även efter träning.
 
Sen beställde jag hem en till foundation då mina börjar ta slut. (Har tre olika hemma). Jag blandar oftast olika foundation så jag får rätt färg. Tycker faktiskt Isadoras foundation är bra och brukar blanda med den.
Sen har jag använt dior forever och Bourjois flower perfektion. Tycker bourjois är väldigt bra då den är väldigt täckande. Mer täckande än diors. Men den är väldigt krämig. Kostar ca 80kr så kör på den tills jag känner jag vill lägga lite mer pengar på smink. Tror jag ska testa Lancome teint ultra nästa gång.
 
Har ni någon favorit foundation? Jag tycker foundation är det viktigaste när det gäller smink. Om jag känner mig fin och jämn i huden så är jag oftast nöjd.
 
 
Denna va lite mer rosa i färgen än vad jag hade hoppats, hade velat ha en lite varmare färg. Men det va en fin färg nu i vinter ändå :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Liiina

Min favorit är Clarins extra comfort. Heltäckande, men lätt lyatergivande och fuktgivande samt lägger sig INTE i porer. Grym!
Be att få ett prov på kicks el åhlens :)

Svar: Tack för tipset. Ska definitivt kika på den när det blir dags för en ny foundation :)
Malin

2013-12-05 @ 21:30:15
amiira

jätteviktig fråga , hur lång tid tar det att levereras från amazon sidan? de är ju från uk , hur mycket kostar frakten också? tänkte beställa några grejer :)

Svar: Hej! Det är lite beroende från vilken leverantör de är. Amazon är en sida där massa olika företag är samlade i ett. Men det brukar gå rätt fort, 3-5 dagar ungefär. Om det står free delivery with prime så är det gratis sålänge du väljer det vid utcheckningen och de kostar minst 20-25 pund. Annars kan frakten variera väldigt mkt. Står vid utcheckningen :)
Malin

2014-04-11 @ 15:58:33
amira

jaha sånt är väldigt komplicerat haha , de finns ju väldigt billiga grejer

Svar: Jag vet :) köper ofta därifrån och tittar alltid där om jag kan hitta varan billigare där än här hemma o jag har tjänat många tusenlappar på att handla därifrån :)
Malin

2014-04-11 @ 16:16:44
amira

de är billigare än här hemma , väldigt smart :)

2014-04-11 @ 16:20:51
m

£3.99 - är de typ 40 svenska kr?

Svar: Drygt 40kr
Malin

2014-04-11 @ 16:27:02
-

va e de dyraste du beställt sammanlagt hos amazon samt frakt?

Svar: Det är nog Vincents babyskydd. Eller hand andra bilbarnstol. Kostade ca 1000kr styck plus runt 800 för fästet :)
Malin

2014-04-11 @ 17:11:23
-

oj ,hur mkt var frakten till sverige då?

Svar: Det va gratis. Har oftast varit free delivery på de saker jag beställer
Malin

2014-04-11 @ 17:57:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0