Oral B

Danny har velat ha en eltanborste ett tag då hans tandläkare tjatar om det. Så jag beställde hem två stycken Oral B 1000 för 580kr från amazon :) Kikade vad det kostar i Sverige och de ligger på 550-1500kr?! Tur man inte beställde från den sidan som tar hela 1500 :S
 
Får hoppas vi får mindre tandsten av dessa, har inte använt eltandborste sen jag va liten. Med tanke på tandsten behöver jag verkligen boka tid till tandläkaren, men det får bli nästa år. Så antar jag förlorar detta årets rabatt.
 
 
 
 


Kommentarer
Sara

Man kan använda föregående års tandbidrag tom april har jag för mig :)

Svar: ja det hade ju varit super :) Ännu bättre om de använder både årets och nästa året med då ;)
Malin

2013-12-11 @ 22:16:16
Carro

Jag ska bara gå vartannat år och min hade sparats fast jag skulle vart där juli förra året och jag gick nu i november. Min tandläkare tyckte det var smidigare för då behöver jag bara betala 90 kr för att man har två innestående:)

Svar: De va ju perfekt :) får hålla tummarna det blir samma för mig. Tandläkarkostnaden är ju så dryg o lägga annars
Malin

2013-12-12 @ 20:35:16
URL: http://justblonde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0