Pwo

Danny köpte ett nytt pwo (pre workout) som jag testade igår. Han sa han fick ett väldigt pump av den så jag testade den. Men kände inte av nånting speciellt. Förutom att det inte alls va så kul att träna igår, motivationen låg på botten och hade ingen energi. Så har det blivit varje gång jag inte tagit min ripped. Förstår inte varför ripped kan göra så mkt skillnad för det är ju koffein i båda. Men det är väl nåt annat i ripped som sätter igång mig :P

Sen fick jag värsta lökarna då grå bomullstshirt kanske inte va det bästa valet. Den är väldigt bekväm men ingen topp som man kanske ska träna i :P







Kommentarer
Lina

Prova shootgun eller fucked up.. Dem funkar kanin för mig.. Kan inte träna utan dem ;P

Svar: Hej! Jag har läst om det pwot innan. Känmer du av att det kliar/ sticker mkt i kroppen efter du tagit det?:)
Malin

2013-12-30 @ 12:14:49
Lina

Njae, lite kan det sticka men inte såå mycket.. Första gångerna var det lite obehagligt men nu är det nästan "skönt" :P

2013-12-31 @ 00:44:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0