quornbullar

Det är så sjukt goda! Detta är den enda quornprodukt som jag kan äta som det är och det fortfarande är gott. Äter det alltid med tillbehör men fisk och alla andra quorn/soja produkter kan jag inte äta utan nåt annat då det inte är så supergott. Hatar fisksmak och gör allt för att få bort den, massa citron funkar oftast bra :) 
 
Jag äter sjukt mkt mer nu än vad jag gjorde efter förlossningen. Tappade aptiten ett tag där när Vincent kom till världen. Va så mkt annat i ens huvud och en stor omställning kan ju sätta kosten åt sidan. Fast ser ändå det som positivt för då gick jag ner många gravidkilon när jag inte kunde träna, åt nyttigt men lite. Då blev det lixom bananpannkakor till lunch. Fast jag har aldrig ätit riktig lunch innan om jag inte jobbade den dagen, åt alltid mackor, flingor och sån skit till lunch. Så det är en stor förbättring att ställa sig och laga ordentlig mat på dagen :) Måste ha det annars småäter jag och har ingen energi till träningen.
 
 
Quornbullar, sallad, sötpotatis, zucchini och en sås gjord på riven tomat, olivolja, citron och kryddor. GOTT!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0