Röd kjol

Jag har letat som en tok på nätet efter en röd peplumkjol. Inte för lång och gärna i mkt stretch. Men jag hittar inte ens någon röd kjol på nätet? Bara några enstaka som inte alls är fina. Borde det inte finnas lite mer utbud nu innan jul? Jag och familjen ^^ ska till köpcentret och köpa lite presenter och då hoppas jag att jag hittar en kjol, måste inte va röd men hade varit fint till jul. Tänkte ha den till denna klänningen som jag hade på firmafesten. Är inte sa förtjust i nederdelen på denna klänningen så det är perfekt man bara kan sätta en annan kjol över :)
 
 
Trivs mer och mer i mittbena. Brukar aldrig ha det annars :P Men det blir också mycket snyggare när man har lång lugg. Speciellt när man lockar håret. När jag hade kort lugg blev det bara en lock som stod rätt upp typ :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0