Rrumpaaaaaa

Har inte känt av nåt i knäna på ett tag så körde tre set knäböj med 4 kilos viktboll som jag höll med raka armar, följt av jägaren med boll rakt ut och sittandes mot en vägg med viktboll. Körde de tre övningarna på raken, vilade och sen körde igen. 
Sen ökade jag vikterna i hipthrust så det blev 25kg 20-15 rep x 4 set. Ett bra pass blev det iaf :)
 
 
Innan gymet såg jag att jag och Vincent matchade fint. Va inte alls meningen :)
 
 
 
 
Vägde mig efter passet och väger nu 57kg trots de va sent på kvällen. 
Konstigt jag går ner så mkt nu när jag ätit som mest onyttigt. Äter även mer än innan. Men jag tror att kroppen har hållt fast i kilorna för jag kanske ätit för lite innan? 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0