Same nose

En bild från julafton. Man ser att de har precis samma form på näsan :P Är så spännande att se hur han kommer se ut när han är äldre om han kommer likna Danny lika mkt då. Sen är man väldigt nyfiken på hur vårt andra barn kommer se ut. För jag tror inte jag kommer vilja ha tre barn. Känner att två räcker gott och väl. Sen ibland kan jag känna att det räcker med ett barn med. Ställer ibland frågan om det är så viktigt med syskon? Samtidigt vill jag ha en större familj, vill gå igenom en graviditet/förlossning igen och destu fler barn förhoppningsvis destu fler barnbarn ;)  Sen är det ju kul för Vincent att ha ett syskon som han kan dela sina minnen med :) Jag hade känt det varit väldigt tomt om jag inte hade haft några syskon så jag kan ändå känna det är viktigt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0