September VS December

4 månaders träning. Eftersom det känns som vintern aldrig kommit så känns september inte alls långt bort. Tiden har gått väldigt fort. Men 4 månader är inte en speciellt lång period egentligen.
Det är kul när man kan komma så långt på en såpass kort tid! Sen får man snabbare resultat destu bättre man äter. Nu har jag börjat unna mig mer och mer skit just för att jag gått ner all fett som jag ville bli av med. Så jag har lättare att tillåta mig själva äta onyttigt. Men jag håller fast vid mina rutiner och mina mål, för annars kommer allt rasa samman.
 
Första bilden togs när jag och Danny tränade tsm första gången i somras, i början på september. Den andra bilden togs för några veckor sedan när vi tränade sist tsm.
Jag kör biceps på första bilde och triceps på andra, men det är ändå en rätt rättvis bild att jämföra med.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0