Smaldag

Alltid gött med smaldagar :) Tror mycket beror på vad jag ätit dagen innan. Om jag tex ätit bröd, pasta eller liknande så verkar jag samla på mig vätska och känna mig allmänt uppsvullen ett tag. Ska försöka inte vräka massa onyttigt i helgen då det kommer bli rätt mycket på tisdag. Sen på måndag ska jag och Danny spela bingolotto på uppesittarkvällen och då kan det va gott med nåt smaskigt till :P Vi brukar alltid spela bingolotto vid jul, sist va det ju på nyår och då trodde jag ju att jag vunnit 100 000kr, men hade fyllt i fel... Detta året hoppas jag vi vinner nåt iaf :P
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

nu tycker jag du børjar bli for tynd....

Det ar ju nestan inget kvar av dig...

Det ar ju stor skillnad på o va muskuløs o på och svinna bort....

Svar: Fast va andra tycker bryr jag mig inte om :) min kropp är så mkt starkare och hälsosammare än den nånsin varit. Så jag är inte bara smal. Jag är stark och vältränad. Stor skillnad :)
Malin

2013-12-20 @ 16:52:16
Anonym

ja det e du men bara inte bli blind på dig sjalv... for at du ar veldigt tynn nu.... fast valtrenad :)

Svar: och jag vill bli smalare :) Fast med muskler. Har många drömkroppar som jag har som mål så tror inte jag bli blind :)
Malin

2013-12-20 @ 21:43:36
Anonym

Okej

2013-12-21 @ 09:58:20
natii

Har följt dig sen din tidigare blogg och du har utvecklats sååå mkt med träningen! True motivation! Keep up the good work! :D

Svar: Tack så mkt för peppningen :) Kul med en trogen läsare ;)
Malin

2013-12-21 @ 16:19:28
URL: http://nattstad.se/natii


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0