Snabb pastagratäng

Jag har börjat göra lite mer ordentlig mat på dagarna som innehåller lite mer kolhydrater. Just för att få energi till träningen. Sen på kvällen blir det lättare mat med få kolhydrater. 
Igår gjorde jag en supergod pastagratäng med quornfärs i. I receptet ska man ha lax i men orkade inte tina :P Men det funkade väldigt bra med quornfärs med, skulle va gott med korv eller vadsom egentligen.
 
Här hittar ni receptet. Orkar inte skriva av denna gången :) Jag hade ingen ost på min, dels för vi inte hade nån hemma och för att slippa äta för mycket kalorier. Men tycker det va väldigt gott utan ost, för den översta pastan blev sådär krispigt god :)
 
 
 


Kommentarer
Emelie

Den lät god, den måste jag testa! :)

2013-12-04 @ 17:00:00
URL: http://www.misstrong.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0