Sporttopp

Använder min rosa sporttopp från Lindex väldigt ofta så köpte på mig även en randig igår :) Den ger tyvärr inget stöd men tycker den är så skön och snygg, gillar ryggen.
Blev lite irriterad igår när jag var på Lindex och ställde mig i kassan (va två kassor öppna), sen när det va min tur gick bara hon i kassan och pillade med annat. Precis då kom en annan tjej och ställde sig i den första kassan. Sen kom butiksäljaren tillbaka till sin kassa och sa att det va nästa på tur och tittade på henne och sa det va hennes tur lite surt som om jag försökte gå före. Men jag sa att jag va före och att hon gick iväg. Tycker man kan försöka ha lite mer koll och inte bara lämna kassan. Va jag kanske osynlig? 
 
 
Va väldigt svullen och degig i förrgår. men brukar bli det innan mensen och när jag äter bröd brukar det inte gynna min mage. När jag får mensvärk får jag lite tillbakablickar på värkarna. Det är verkligen samma sorts smärta fast hundra gånger intensivare :)

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0