statistik

Blir alltid lika nyfiken var mina besökare kommer ifrån när statistiken ökar kraftigt på en gång. Sist ökade det ca 500 unika besökare som va kvar i några dagar och sen minskades de till det normala igen efter ett tag.
För det måste ju va att någon blogg/person som har länkat min blogg nånstans som har mkt besökare, vilket är helt okey att göra :) Men alltid kul att veta var ni kommer ifrån och var ni hittade min blogg? :)
 
Det började öka ganska nyligen så det lär väl fortsätta rakt upp.
Alltid kul med nya läsare och hoppas såklart att fler och fler finner min blogg intressant och inspirerande
 
 
Nu tänkte jag pyssla om mig lite. Vincent somnade för en stund sen, har blivit en vana att han somnar vi 9-tiden vilket är så sjukt skönt!
Så ska smörja mig med BUS, se om det går trycka ut lite färg till ögonbrynen och även plocka dom. Sen tänkte jag unna mig en lindor choklad och städa lite ^^
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

hittade din blogg nu, sökte runt på nätet för att hitta lite inspiration för att börja träna! Det gjorde jag verkligen, jätte kul att läsa din blogg och se bilderna hur du har utvecklats! kommer allt kika in här regelbundet för ja behöver motivation känner jag! :D

Svar: Tack så mkt! Kul du tycker min blogg är motiverande :) kämpa på!
Malin

2013-12-17 @ 01:15:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0