Stop saying I wish

And start saying I will!.
 
Beslutsamhet är nåt jag är tacksam över att jag har. Om jag bestämt mig för nåt så ger jag sällan upp och jag slutför det. Jag vill inte gå och önska något och sen inte göra nåt åt det. Om det är nåt jag gärna vill ha eller uppnå, ja då gör jag allt så jag kan uppnå det. Om man tänker tex på utseendet, jag önskade mig större bröst en väldigt lång tid, önskade jag med kunde få mina drömbröst, och jag fixade det. Vill ha en fit kropp som jag är stolt över och nöjd över, ja då ser jag till att få det. Just för att man kan påverka dessa saker, om man vet man mår bättre av det så varför inte göra dendär önskan till upplevelse :)
 
Sen en annan sak jag önskar jag kunde är att prata spanska, och det är nåt jag bara måste ta tag i. Funderar att plugga distans eller göra det själv genom nätet och Danny. För det är nåt som skulle va superkul att kunna. Speciellt när Dannys släkt pratar mycket spanska runt mig och vi vill lära Vincent spanska. Jag förstår rätt mycket, men inte i närheten av vad jag vill, men jag har en bra grund så om jag verkligen prioriterar det tror jag att jag kan lära mig mkt på bara ett år!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0