Träningskläder

Tycker det är så kul att shoppa träningskläder. Lite för kul för jag köper alltför mycket. Men nu MÅSTE jag börja spara lite mer. Vi kanske ska köpa en ny tv på mellandagsrean om vi hittar en billig och bra. Den vi har här uppe har bränts sönder. Hade velat ha en 50tum vit tv som man kan vinkla så den sitter i hörnet typ och sen bara ha en liten stilren tvbänk under för boxen och dvdn. Hade blivit mkt öppnare i vardagsrummet, gillar inte att ha en bred tvbänk som skymmer fönstet. Önskar jag vann på lotto! Samtidigt är det kul att ha saker att spara till, som man gärna vill ha. Om man kunde köpa allt man ville ha utan problem hade man inte uppskattat sakerna tillslut.
 
 
Va nära att lämna tillbaka detta linnet då det är rätt tajt, men efter använt det en gång känns det mycket bättre och jag är väldigt nöjd med detta linnet :) Brösten sitter verkligen på plats och jag gillar att det är öppet vid ryggen. Köpte det på H&M men det fanns bara denna och i storlek L kvar och på hemsidan är de helt slut, men S hade nog blivit för lång och slapp i magen.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0