Underhudsfett

För att magmusklerna ska komma fram måste man bli av med mycket underhudsfett. Alla har nog rutor men det som är svårt är att få de att synas för det tar oftast lång tid att få bort bukfettet. På många stannar det gärna kvar sist :) Jag har ju även mycket hud, men om jag spänner magen börjar rutorna komma fram. Men vill de ska synas lite i avslappnat läge också. Jag tror att jag skulle fått fram magrutorna mycket om jag va superstrikt med maten i typ 4 veckor. Om inte all överskottshud ställer till det. 
 
Jag känner stor skillnad på magen när jag klämmer på den. Innan va det mer fett då man kunde klämma en tjockare massa, men nu kan jag trycka ihop "klumpen" nästan helt och det betyder det är mest hud.
 
 
 
Menar inte att detta är en klump på bilden utan om jag tex sitter ner samlas all hud. Det dumma med överskottshud är att man inte kan se skillnad på om det är fett eller hud. Det är så lurigt för jag känner mig fast, tex när jag står upp då all hud sträcks ut, men om jag sitter ner ändras lixom allt får då trycks all hud ner under naveln och magen ser tjockare ut trots jag inte har så mycket fett. Men jag tror att huden kommer fortsätta dra ihop sig mer och mer med tiden :) 
 


Kommentarer
Anonym

det du håller i ar hud ;)

Svar: Ja man kan ju hoppas :) men fett hade varit lättare att få bort hehe :)
Malin

2013-12-02 @ 18:05:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0