22 veckor

Idag är jag 22 veckor! Tiden rusar verkligen iväg! Känns som jag nyss skrev det va 20 veckor och mitten av graviditeten :) Jag och sambon tittade på - en unge i minuten på tv i veckan, man blir lite avskräckt för förlossningen när man ser hur det går till och hur de skriker. Jag vill iaf ha epiduralspruta om jag hinner får det, man måste ju va öppen tillräckligt. Sambon säger att han aldrig kommer klara förlossningen och se mig ha så ont, men jag då?! Han ska va glad han slipper ha ont haha.
 
Det är rätt otroligt hur magen kan växa så fort, har aldrig varit med om att en kroppsdel växer och växer och aldrig slutar :P Ska bli spännande och se hur stor man faktiskt blir.
 
 
Bilden tog jag i måndags


Kommentarer
karro

Du är så fiiin, riktigt vackert gravid om du förstår vad jag menar:)..
Vars har du köpt byxorna du har på dig på kortet??..jättefina!
Kram!

2013-02-20 @ 15:49:09
Belovely

Karro: tack så mkt :)
Legginsen är från gina tricot :)

2013-02-20 @ 16:54:03
URL: http://belovely.blogg.se
Marina

Hihi! Och efteråt kommer du tänka, "och jag som tyckte jag hade stor mage i v22". :) för magen kommer växa massor mera och jag lovar att du kommer tycka at det känns helt fantastiskt! :)

2013-02-20 @ 20:50:30
Belovely

Marina: haha ja så blir de säkert :) har ju sett hur stor man kan bli :)

2013-02-21 @ 00:51:10
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0