Andra leveransen

Igår hämtade jag ut min andra leverans :) Babygymet och en napphållare från amazon.
Är väldigt nöjd med gymet, (speciellt Sasha).
 
Babygymet är väldigt färgglatt och mjukt. Inte den bästa kvaliten vad det gäller nallarna men det duger. Är en spegel som sitter på blomman i mitten som är väldigt repig, eller det är mer en plastspegel. De brukar nog lättare bli repiga.
 
 
Giggs är livrädd för babygymet, han håller sig på avstånd kan man säga :) Sambon försökte lägga ner han men det gillade han inte. Men det är bara bra för då låter han bebisen ligga där i sen, Sasha blir nog avundsjuk därimot.
 
(Edit: nu älskar Giggs babygymet och sov där hela natten. Imorse undrade jag vad det va som lät så lekte han med nallarna som har en skallra i sig. Min bebis!)
 
 
Njuter
 
 
 
Paul Frank napphållare
 
 


Kommentarer
Mrs V

Fy fan va söt din katt är :) Vill kela sönder :)

2013-02-15 @ 09:29:34
URL: http://boobluscious.blogg.se
Belovely

Hon är supersöt!:) men inte den keligaste :/ bara på hennes villkor.

2013-02-15 @ 10:46:01
URL: http://www.belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0