China Glaze

Igår fick jag hem mitt paket från www.head2toebeauty.com. Trodde det skulle ta längre tid, beställde den 24 januari och det stod det skulle ta 15-45 dagar leverans, sen fick jag paketet i brevlådan så antar jag slapp tull?
Alla 7 stycken kostade bara 290kr medans i sverige kostar de 95kr styck :) Så kan verkligen rekommendera den sidan. Nu vill jag bara testa alla nagellacken. Testade snow globe, den med glitter i olika färger och den va jättefin, men man behöver många lager om man vill det ska bli mkt glitter.
 
Nästa gång kanske jag ska testa göra ombrenaglar med peachy keen och something sweet :)
 
Den längst åt vänter och den mörkrosa hade jag sen innan
 
Vänster till höger:
Whitecap
Snow globe
Snow

Peachy Keen
Something Sweet
Limbo Bimbo
Material Girl
Icicle
Tinsel Town
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0