Första leveransen

Jag är så hoppfyll varje gång jag ska titta i brevlådan. Hoppades på att jag skulle få min foundation idag men icke. Mailade företaget om de kunde se var min beställning är. För den skickades för längesen. Däremot fick jag en Manchester United t-shirt och nappen idag :) Det skulle kommit nästa vecka men vissa företag är mkt snabbare än andra. Man såg väldigt rolig ut när jag testade nappen. Det fick mig också att tänka på att jag måste rengöra alla nappar jag köper. Den smakade skit.
 
T-shirten är äkta så mycket billigare än på uniteds hemsida, och kvaliten är bättre än de från Kina. Man vill ju inte trycket ska försvinna i tvätten.
 
 
Nappen och denna t-shirten matchar :P
 
 
 
 
Imorgon är jag vecka 21!! Så kommer ta nya magbilder. Roligare att fota magen nu för den växer betydligt mer nu än i början :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0