Indiskt

Mmm gjorde ännu en indiskt gryta ikväll. Nu testade jag mitt tredje recept och detta receptet delar 1 plats med det förra receptet jag gjorde - Aloo Palak. Men Aloo Palak tycker jag nog va snäppet godare, men sambon gillade denna grytan bättre.

Blev 7 portioner, alltid bra att göra grytor för går oftast frysa in massor :)

Jag får i mig mycket näring genom indisk mat om man jämför med vanlig husmanskost som jag annars gör.
Hade spenat, kikärtor, blomkål, chili och la till tofu i detta receptet, går lägga till kyckling om man vill det :)

http://veganfix.blogspot.se/2012/01/kryddstark-indisk-gryta-med-kikarter.html?m=1



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0