Mammabyxor

Tänkte visa er mammabyxorna jag köpte på H&M för ett tag sedan. Bilderna blev så suddiga vid hallen så fick inte med hela byxorna, men det är stuprör iaf :)
 
De är sköna nu när man har mage men de är väldigt låga. Hade varit bättre om man kunde dra de högre upp där bak, för när jag böjer mig glider själva jeansen ner långt ner på rumpan. Är ju även ett tyg som sitter fast i byxorna som går upp till revbenen. Det är skönt för jag brukar alltid ha linne instoppat i byxorna, det slipper man med dessa :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Du är så snygg kvinna! :D

2013-02-22 @ 14:43:52
Therese

Superfint! :) Såg att dom hade svarta blanka jeans på hm mamma med. Kollade nyss o dom kostar dessutom 100 kr mindre nu :D Hade köpt dom direkt om jag var gravid ;) hihi

Svar: okey ska kika på dom :) har lite rabatt på hm till imån :)
Malin

2013-02-22 @ 15:39:21
Jojo

De sitter jättefint på dig :) de ser väldigt låga ut, ja. Men då har magen plats att växa ;)

kram

Svar: tack! :) ja det är ju skönt för magen att inget trycker på :)
Malin

2013-02-24 @ 12:01:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0