Nya kläder

Hittade faktiskt lite kläder på Ullared. Fast inte så mycket men lika bra det, för då hade jag köpt destu mer :)
Alla kläder kostade bara 520kr :) Billigt för 5 plagg, en bh, en bikini och en scarfs.
Mattan ska vi ha i bebisrummet om det blir fint, annars har vi den i hallen. Ska slänga den andra vi hade då den luktade unket och fällde som bara den. Mattan kostade bara 399kr. Måste bara få den mer jämn för den blir så knycklig när den varit ihoprullad länge.
 
Vi hittade iaf det mesta på Gekås och lite till. Nu behöver vi bara spjälskydd, amningskudde, bilbarnsstol, blöjor och skyddslakan till skötbädden :) Räknade ut att vi kommer ha mycket över till bil så det känns skönt att man inte bränt alla pengar. Vill ha en liten buffert sen när jag är mammaledig med ifall nåt skulle hända.
 
Leopard
 
 
 
Denna passar perfekt som mammatopp då man kan knyta under brösten och sen är resten utsvängt :)
 
Den krämvita mattan. När vi lägger nåt nytt på golvet måste våra katter ligga på det.
(Kommer lägga upp vad som hände med täcket jag la ut på mattan sen.)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Johanna

Guh va jag längtar! Vad billigt med mattan, får fundera på det där. Fina saker du köpt :) Hade de mycket på bebis avdelningen tyckte du? Eller blev du lite besviken? Kram

2013-02-18 @ 10:36:56
URL: http://withlovin.blogg.se
Belovely

Johanna: jag tycker det fanns mkt bebissaker. Köpte även en sån man hänger över spjälsängen med musik, minns inte vad de heter, är nallar som hänger. Tycker den va fin :)

Sen hamstrade vi massa våtseretter och tvättlappar. Våtservetterna kostade 6-7 kr för 75 stycken :)
Mattan fanns i flera färger :) är nöjd med den vita, skulle köpt två :P

2013-02-18 @ 12:34:44
URL: http://belovely.blogg.se
Emelie

Fina saker du köper till bebisen! Ett tips är att köpa spjälskyddet på hemtex (om du inte redan gjort det) högt o bra, knytband både uppe o nere o stabilt! :) Annars tycker jag att Ikeas vita är helt ok motför vad många andra skriver men hemtex är högre!! :) kram emelie

Svar: tack för tipset! har inte köpt nåt än. men ska kika på hemtex! :)
Malin

2013-02-21 @ 20:35:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0