Outfit

Här är de två topparna jag köpta på ullared, är sådär nöjd med den gröna nu när jag tänker efter. Den är lite tantig. Men lär va skön sen är magen är större :)
 
Och en sak jag kan avråda att köpa på ullared är deras påslakan, iaf det svarta med stjärnor som är till spjälsäng. Tvättade det igår och nu är det svarta helt dassigt och är inte längre svart. Ser ut som man har tvättat det i flera år. Synd då det är väldigt fint. Men får se om jag köper ett annat. Har hittat ett jättefint men känns onödigt att lägga flera hundra kronor till för ett påslakan.
 

 
 
Den randiga skulle va lite längre, då hade den varit perfekt :) Magen tar ju upp en del tyg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0