Vecka 21

Vecka 21 idag och går in i vecka 22 :D. Läste på blimammas hemsida att under de kommande 10 veckorna kommer jag ha gått upp hälften av den totala viktökningen under hela graviditeten :S Jag känner mig redan stor och växer för varje dag. Så om 10 veckor plus det dubbla kommer ju jag va ett hus. Men det är väldigt inviduellt men hoppas inte det stämmer. Vill helst inte bli för stor utan lagom, så jag inte får problem med rygg och allt va den extra tyngden ger med sig. Sen vill man ju inte huden ska töjjas mer än nödvändigt så den kan dra sig tillbaka sen. Men jag vet att magen kommer bli mycket större, man kan bara inte tänka sig bli så stor :) En på jobbet är i slutet av graviditeten och är jättestor. Men tycker det är väldigt vackert. Tittade på fråga olle dokuemntären igår och det handlade om gravidsex. rätt intressant, finns män som tänder på gravida kvinnor och har det som fetisch. Avsnittet finns på kanal 5 play :)


Här kommer lite bilder jag tog idag
 
 
Drar in magen på den andra bilden. Är svårt att dra in den mer :) Man ser tydligare var livmodern slutar när man drar in
 
Bytte piercing till en ring. Blir inte lika trångt som med stav. Har inte haft denna ring sen jag tog piercingen.
 
 
 


Kommentarer
Helena

Fin bikini! Var har du köpt den? :)

2013-02-13 @ 14:31:08
Belovely

Helena!
Tack så mkt. Överdelen köpte jag på Lindex i somras och underdelen är från gina tricot.

2013-02-13 @ 14:43:16
URL: http://www.belovely.blogg.se
Amanda

Vilken fin mage du har fått :) Du kommer bli en grym mamma :)

2013-02-13 @ 19:35:57
Johanna

Kul att se hur magen växer! :) det hade vatt roligt att se lite bilder med kläder också. T ex de nya jeansen du köpte för ett tag sen :)

Kram

2013-02-13 @ 20:58:57
Belovely

Amanda: tack vad snällt sagt!:) jag hoppas jag blir en bra mamma <3

2013-02-13 @ 21:10:37
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Johanna:
Jag kan ta bilder med kläder nästa gång :)
Det syns likamkt i kläder då jag oftast har åtsittande kläder :)

2013-02-13 @ 21:12:16
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0