Dumlemuffins

Mums, bakade lite dumlemuffins med vaniljströssel över. Har aldrig gjort det innan men de blev bra, förutom att de kanske blev lite torra.
 
 
Nu har det inte blivit så mycket om skönhet/outfits i bloggen. Det blir mer om min graviditet istället. Men jag startade denna strax innan jag blev gravid och då bloggade jag mycket mer om skönhet. Sen har jag inte riktigt orken att göra i ordning mig, blir inte festoutfits längre och shoppar nästan inga kläder nu då knappt nåt sitter snyggt eller är för litet. Vill inte köpa massa som bara passar nu så jag tar det som finns i garderoben :)
Men det är sjukt hur mycket pengar jag lagt på kläder innan. Sen efter 1 månad känns det som man inte har något snyggt. Hittar aldrig nåt fint, iofs mycket lättare på sommaren. Därför känns det onödigt och lägga flera tusen på kläder varje månad när man ändå tröttnar lika fort. Vill lägga pengarna på inredning och bebisen just nu :) Det får man ut mer av då det är viktigt man trivs i sitt hem.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0