Glitter

Igår fick jag äntligen hem mitt glitter till naglarna, nagelstenar och ett lim. Beställde förra måndagen så leveransen va inte den snabbaste.
Jag målade naglarna igår men blev inte alls nöjd. Doppade tippen i det lila glittret och testade det lila nagellacket med glitter jag köpte i helgen, va inte alls fint, va mest genomskinligt.
Nu har jag lite glitter över hela nageln och mest vid tippen men hade varit finare att bara göra glittriga tippar. Men nu har jag tappat 3 gelenaglar så de blev inte så fina :)
 
Det va väldigt billigt från nagelvarushuset. 15kr per glitter. Allt kostade 180kr då frakten gick på 59kr.
Stenarna va jättefina i alla möjliga motiv och limmet va också väldigt bra.
 
 
 


Kommentarer
Amanda

Tänkte bara fråga dig om något helt annat.Du har väl köpt bikini från katsumi? Hur tyckte du om deras underdel?:) är sugen på att beställa därifrån, men man får ju inte retunera bikinis så är lite osäker:) Mvh Amanda

2013-01-30 @ 21:02:11
Belovely

Amanda: de är väldigt små. Täcker precis musen haha. Men man kan säkert beställa en storlek större om man vill ha lite mer täckande då man knyter på sidorna.

Står de på hemsidan man inte får returnera? Tänkte att de är plast på underdelen som skyddar.

2013-01-30 @ 21:22:33
URL: http://belovely.blogg.se
Amanda

Jaha , okej. Vilken storlek tog du? jag maila dem och då sa dem att man kunde byta, men jag läste på hemsidan att man inte fick, då de klassas som intinprodukter. Men har mailat dem igen, så får se vad dem säger :)

2013-01-31 @ 20:38:11
Belovely

Amanda: okey, då kanske det inte går.
Jag har L i överdelen och S i underdelen. Har köpt en leopard me som jag sålt o då va de nog XS i underdelen. Tror S va minsta i den corallbikini jag köpte sist.

2013-01-31 @ 22:02:40
Yasemin

Beställ på ebay istället jag köpte 24 olika glitterfärger lika stora som de du har för 35 kr. Kram

2013-02-03 @ 12:18:50
Belovely

Yasemin: de va billigt :) jag får försöka lära mig ebay :)
Men kommer inte köpa mer lösglitter nu. Men nästa gång får jag kika på ebay :)
Kram

2013-02-03 @ 16:16:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0