Instagram

Jag skaffade instagram i helgen, har aldrig riktigt förstått mig på det innan. Kände det va onödigt då jag har facebook och bloggen jag kan lägga upp bilder :) Men nu har jag med hamnat i instagramträsket. Det är iofs lättare att bara lägga upp en bild som förklarar det mesta än göra inlägg på en blogg :)

Om ni vill följa mig där heter jag iaf Malinsasha. Kommer lägga upp mer bebisrelaterade bilder efter vi gått ut med det officiellt. Väntar tills efter ultraljudet nästa vecka.

Nu ska jag snart ge mig på Tikka Masala, aldrig lagat indisk mat innan så det blir spännande. Får berätta senare hur det smakade :)

Här är iaf en bild på det receptet jag ska göra. Ser gott ut!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0