Jessica Alba

Hoppas ni har en bra helg! Jag har inte gjort nånting änsålänge. Är helt slut med huvudvärk. Min sambo får laga kvällsmat för har ingen ork, ingen matlust heller. Tycker det är jobbigt för jag måste få i mig näring. Om jag inte va gravid hade jag struntat i det men nu måste jag tvinga i mig. Tror jag är så trött för jag inte rör på mig eller äter bra, sen sover jag ca 12 timmar varje natt för är så trött.



Har alltid tyckt Jessica ser väldigt bra ut.
Läste att hennes mamma är dansk, visste jag inte innan.

Hade velat ha denna hårfärgen igen, skulle egentligen ha denna men färgen blev mörkare i topparna än jag först tänkt. Men det sliter så mycket att bleka.
Jessica passar iaf jättebra i denna hårfärgen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0