Kenza 4

Verkligen älskar denna jackan. Vill kunna använda den nu men det blir nog för kyligt.
Jag känner inte det är lönt att köpa så många fler skinnjackor, tex kenza 10, för det räcker med att man tar på sig en pälskrage på kenza 4 så ser de rätt lika ut :)
 Däremot hade jag velat ha en röd kenza 9. Så snygg. Hennes jackor är lite överpris men det är värt de då den verkligen har kommit till användning.
 
 
Jag gillar Kenza 4 bäst då jag tycker den har mycket snyggare detaljer än Kenza 3 som nästan alla har. Sen har den en krage man kan ta bort och en axelkedja som man också kan ta bort om man vill. Sen har den en mer vintage look då skinnet är lite slitet och har en mattare färg.
 


Kommentarer
Rebecka

Ååh, färgen på håret där är exakt den jag vill ha juh!! :)

2013-01-15 @ 13:04:17
Belovely

Rebecka: hehe jasså :) det är en fin färg, lite varm. Men färgen såg olika ut på olika kort. Hade den hårfärgen när jag va i cypern och grekland men där ser de ljusare ut. Bleknes nog endel i solen med.

2013-01-15 @ 16:50:58
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0