Mauritius

Där hade jag velat vara nu. Tänkte redigera bilderna från mina resor och göra bättre kontraster och färg, gör väldigt stor skillnad.
 
Mauritius är nog den mest exklusiva resan jag har gjort, man fick se saker man inte ser på vanliga charterresor.

Åkte på en utflykt en dag där man besökte olika stränder, dök med vilda delfiner, grillade på stranden och solade på båten :) Men jag har nog haft roligare i Thailand just för det finns mer att göra. Är väldigt fina stränder där med och fin natur. I Mauritius va det mest sola och bada och va inte mycket shopping. Är så litet. Men mycket mer orört än tex Thailand.
 
 
 
 
Hittade även vindögda strandkrabbor. När jag höll upp den så tappade jag den då den började röra sig så den dog :(
 
 
En stor corall över vattnet
 
Åt färsk hummer på stranden. Hade ALDRIG klarat äta det idag med ögon kvar och allt :S Men det blir lite annan sak när man är utomlands på en "öde ö".
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0