My nails

Målade naglarna igår och denna gången gjorde jag svarta tippar och doppade några naglar i svart glitter och drog ut med pensel plus la dit lite silvrigt glitter och målade lite med glitter nagellack. Tycker nog det va snyggare med utan löst glitter och bara måla svarta tippar och måla med glitter. Inte alls svårt heller och de liknar mina naglar jag gjorde på salong i somras.

Detta glittret är så grovt så det blir väldigt strävt och ojämnt. Blir nog mycket bättre med finkornigt glitter.



Kommentarer
Therese

tycker att du borde plugga till nagelteknolog efter graviditeten, det hade passat dig som både är duktig o har intresset! :)

2013-01-22 @ 16:07:50
Belovely

Therese: tack vad snäll du är! Jag kikade innan på att plugga till skönhetsterapeut, eller snarare till att göra naglar, smink, ögonfransförlängning o allt som finns idag.
Men det är tyvärr en svår bransch att få jobb i och ger inte så mkt betalt.
Fast naglar tror jag inte jag skulle ha tålamod o pilla med hela dagen :)

2013-01-22 @ 16:42:35
URL: http://www.belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0