Shoppa Shoppa

Igår shoppade jag en hel del. Har inte shoppat på flera månader förutom när jag va på H&M för nån vecka sen, men då blev det inte så mycket. Men nu behövde jag verkligen nya kläder, har inga byxor som jag kan ha, bara ett par som precis går knäppa. Hittade två par snygga leggins på Gina, satt jätteskönt och snyggt. Sen ett par mammabyxor på H&M. Trodde mammabyxor alltid va tantiga och fula men till min förvåning hittade jag ett par som va snygga, det är väldigt låg midja och tyg upp till magen, så det finns ingen knapp eller gylf. De va väldigt sköna och jag slipper ha ett instoppat linne i byxan jag alltid har :)
 
Från Gina Tricot
 
 
Från H&M
 
En tröja med nitar på H&M
 
 
Nagellack och fransböjare från Kicks
 
 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0