Sommarkvällar

Nu när julen har varit så vill man bara det ska bli SOMMAR. Denna tid på året är den värsta, grått och trist :/
Eftersom vi haft en riktig vinter i år så kanske det blir en riktig sommar. Den förra va inte mycket att ha.
Då kan vi åka till mina föräldrars sommarstuga på Öland med bebisen, mysigt :)
Min sambo har semester i samma veva som bebisen kommer så han kommer nog va ledig i 3 månader. Skönt att man kan hjälpas åt båda två i början och få lära känna sin bebis tillsammans. Fast den sover, bajsar och äter nog mest i början :)
 
 
Börjar sakna min gamla hårfärg mer och mer. Min kompis som är frisör är så duktig. Jag hade först mörkbrunt och hon fick till denna hårfärgen. Det är nåt av det svåraste med hårfärg, att färga från mörkt till ljust utan det blir "grönt" eller dassigt. Men det är omöjligt att få det ljust på en gång, vi avfärgade det och la i en intensivtoning och slingade det. Sen fick vi slinga det igen och igen för det skulle bli bra.
Jag gillar inte när man gör massa små slingor utan hon tog lite tjockare partier för hand och penslade på, highlights, och tog mest topparna, blir mer naturligt då.
 
 


Kommentarer
Jojo

Wow vad fina tänder du har! =D

2013-01-14 @ 20:59:58
Zzofia

Du e så vacker! Så glad för dig att du snart får dig en liten knodd. Ska ni kolla könet? Och när får ni kolla det såna fall?

2013-01-15 @ 10:15:02
Belovely

Jojo: tack så mkt! :)

2013-01-15 @ 11:18:57
URL: http://belovely.blogg.se
Belovely

Zzofia:tack! :)
Vi ska till ultraljud den 1 februari och då hoppas vi att de ser könet. Är vecka 19-20 då så de ska nog synas :)

2013-01-15 @ 11:21:16
URL: http://belovely.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0