Tikka Masala

Nu har vi ätit Tikka Masala med basmatiris och en sallad till.
Den va okey men inte alls så god som jag hoppats. Inget recept jag kommer göra igen då det nästan tog två timmar när vi va två i köket och smakade inte så jättegott. Va superstarkt och hade en besk stark smak och inte dedär mustiga. Ändå gjorde jag efter receptet förutom skippade gurkmeja. Det va väldigt mycket kryddor i. Får se om nåt av de andra recepten är godare.
Hade önskat jag fick till det som den indiska restaurangen :) men det blir svårt då de är indiska kockar och lagat indiskt hela livet :)

Det ser iaf väldigt gott ut och det gick ner, tur det :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0