25 årsdag

Idag är det ingen vanlig dag för det är min 25-årsdag :) Så när jag fyller 50 kommer Vincent fylla 25 månaden innan mig. Får se om han vill fira med mamma då ;)

Har gått powerwalk, ätit proteinpannkakor med jordgubbar och sen förstörs min nyttiga kost med tårta och munkar som sambon har köpt, men man fyller bara år en gång per år :)
 
Mätte mig idag för o se om nåt har hänt, ivrig som man är. på 2 veckor har jag gått ner 3 cm runt låren och 2 cm under brösten. Även brösten har blivit lite mindre. Men magen, midjan och rumpan har inte ändrats nåt? Jag känner mig smalare så det är lite konstigt. Men det är nog det som tar längst tid att få bort.
 
Fick dessa skor av sambon! Känns som min klädstil har ändrats till lite mer sportigare stil. Är nog för jag är så inne på att träna och röra på mig. Sen tycker jag träningskläder är snyggt :)
 
 
 


Kommentarer
malin

Grattis på födelsedagen! :-) du har verkligen en jätte fin kropp och man kan inte tro att du nästan är nyförlöst. Kram

Svar: tack tack! <3
Malin

2013-07-28 @ 13:35:09
Lina

Grattis! Hoppas du får en fin födelsedag! :)

Svar: tack så mkt! ja den har varit jättebra, men lugn :)
Malin

2013-07-28 @ 14:03:25
Lynn

Grattis på födelsedagen! O jättesnygga skor!

Svar: tack så mkt! :)
Malin

2013-07-28 @ 15:23:50
URL: http://lella.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0